writersasebo.blogg.se

Uad apollo 8
Uad apollo 8






uad apollo 8

As part of the data processing described above it is necessary to know and memorize all the data necessary for the management of your request, such as, for example, the company's and personal details, telephone contact number, e-mail address, etc. Your personal data will be stored in our digital archives and in any case on the European territory. The processing of personal data will be carried out both through IT tools and manually by specially appointed employees. The management your request of information about our products. The personal data you give to ESSE MUSIC STORE SRL, the controller, will be handled for the following purposes:Ī. 13 of GDPR 2016/679 we hereby transmit the following information:

  • Maximum Input Level (–10 dBV setting) +6.We would like to inform you that GDPR 2016/679 (regarding the protection of personal data) safeguards the protection of persons and other subjects regarding the processing of personal data.Īccording to the GDPR 2016/679, this data handling is based on principles of correctness, lawfulness, transparency and protection of your privacy and your rights.
  • Maximum Input Level (+4 dBu setting) +20.2 dBu.
  • Gain (selectable per input) +4 dBu or –10 dBV.
  • Reference Level +4 dBu (Line Input Gain = BYPASS).
  • Gain Range +10 dB to +65 dB (Line Input Gain = ON).
  • Common-Mode Rejection Ratio (CMRR) 60 dB (10’ cable).
  • uad apollo 8

    Connector Type ¼” Female TRS Balanced (Combo XLR/TRS).Input Impedance 1M Ohms (variable via Unison plug-ins).Total Harmonic Distortion + Noise –101.5 dBFS.Signal-to-Noise Ratio 118 dB (A–weighting).Maximum Input level +25 dBu (minimum gain, pad engaged).

    uad apollo 8

  • Pad Attenuation 20 dB (switchable per input).
  • Default Input Impedance 5.4K Ohms (variable via Unison plug-ins).
  • Common-Mode Rejection Ratio (CMRR) 73 dB (10’ cable).
  • Total Harmonic Distortion + Noise –110 dBFS.
  • Signal-to-Noise Ratio 120 dB (A–weighting).
  • Phantom Power +48V (switchable per mic input).
  • Connector Type XLR Female, pin 2 positive (Combo XLR/TRS).
  • Frequency Response 20 Hz – 20 kHz, ☐.1 dB.
  • 2500 euros, c'est onéreux mais c'est le genre d'interface que vous allez garder pour très longtemps et si vous ne voulez pas avoir de doute sur la qualité des vos enregistrements, que vous êtes du genre à investir sur le long terme et que vous n'êtes pas riche, je vous conseille vivement cette carte.

    Uad apollo 8 plus#

    J'aurais apprécié plus d'entrées asymétriques pour la gestion des périfs externes mais je ne boude pas mon plaisir. Il est désormais difficile d'aller voir ailleurs, la technologie Unison est un beau bonus si on cherche une couleur apparentée à un circuit style Neve, Api ou même Universal Audio. Tout ce que je passe par cette interface est respecté dans le son. On n'arrive plus à faire la différence entre analogique et numérique, comme si elle même possédait un bas niveau de distorsion harmonique. Le préamps de base sont excellents et les émulations sont ultra proches des versions hardwares, disposant d'un gain très généreux et d'un niveau de souffle "inexistant". Je l'utilise avec ProTools et Logic essentiellement plus processeurs externes et une batterie de traitements internes sur OSX à 3GHz (environ)et 30Go de ram, latence quasi nulle et très stable.








    Uad apollo 8